Nasledujúci zostrih prednášky českého logodesignéra Tomáša Vachudu nám prináša zaujímavý výskumný a analytický pohľad na štruktúru klientov a ich zdroje. Zároveň načrtáva spôsob, ako by sme mali uvažovať v otázkach sebamarketingu:
Nasledujúci zostrih prednášky českého logodesignéra Tomáša Vachudu nám prináša zaujímavý výskumný a analytický pohľad na štruktúru klientov a ich zdroje. Zároveň načrtáva spôsob, ako by sme mali uvažovať v otázkach sebamarketingu:
© 2007 - 2025 mLearning.sk - akreditované kurzy grafiky, odborov digitálneho designu a multimédií, Tel. 0948 203 003, info@mlearning.sk, www.mlearning.sk, Prevádzkovateľ v ČR: media prosperity s.r.o. Praha, IČO: 17248507, info@mediaprosperity.cz, Prevádzkovateľ SK: DIGITAL PRO s.r.o., Košice, IČO: 50719726, info@digitalpro.sk, www.digitalpro.sk